این وبسایت را میتوان اولین مجله چندرسانهای حوزه نیکوکاری در ایران با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری دانست. این مجله آنلاین و تخصصی تولیداتی نظیر مقاله، انیمیشن، پادکست و فیلمکوتاه در حوزه نیکوکاری به زبانهای فارسی و انگلیسی ارائه میدهد.
ارزش اخلاقی یک عمل براساس نتایج و پیامدهای آن سنجیده میشود. بنابراین باید به موسسات خیریهای کمک کنیم که بیشترین تأثیر را در نجات جان انسانها و ارتقای سطح زندگی افراد نیازمند دارند. اما چگونه؟!
به طور کلی، کمک به خیریهها نشان از بزرگی و مسئولیتپذیری افراد نسبت به جامعه و دیگران دارد، اما چه انگیزههایی سبب میشود تا افراد به صورت داوطلبانه به خیریهها کمک کنند؟
کسب و کارها با مشارکت با سازمانهای مردم نهاد، عملکرد اجتماعی خود را بهبود میبخشند و فرصتهای جدیدی نیز در بازار پیدا میکنند. البته در این میان سازمانهای مردم نهاد نیز ذینفع هستند. اما چگونه؟!
سایت خیریه خود را راه اندازی کردهاید ولی وبسایت بازدیدکنندهای ندارد و در نتایج موتورهای جستجو دیده نمیشود؟ پس زمان اقدامی اساسی برای سئوی وبسایت خیریه، فرارسیده است. اما چگونه؟
در این مقاله از مجله خیر ایران به بررسی ارتباط میان شعور اجتماعی و عملکرد نیکوکارانه در جوامع مختلف پرداخته شده و اهمیت آن در مسیر توسعه و پیشرفت اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته است.
هوش مصنوعی (AI) میتواند بهبود چشمگیری در عملکرد و کارایی سازمانهای خیریه ایجاد کند و ارتباطات آنها با جامعه و حمایتکنندگان را تقویت کند. اما چگونه؟
برنامه ریزی قبل از تأسیس خیریه، سبب میشود که فعالیتهای موسسه با هدف و ماموریت مشخصی انجام شود و بهترین منابع و راهکارها برای دستیابی به اهداف انتخاب شوند. اما چگونه؟!
کارآفرینی و نیکوکاری با ترکیب توانمندیهایشان، به رشد و توسعه پایدار جوامع کمک میکنند. در اپیزود ششم از خانه پادکست نیک آوا، به موضوع کارآفرینی و نیکوکاری پرداخته شده و این دو مفهوم در کنار هم بررسی شده است.
اگر جزء افرادی هستید که فکر میکنید کمکهای مالی کوچک تأثیر چندانی بر خیریهها ندارند و کمکهای مالی بزرگ، فرصتهای زیادی فراهم میآورند، این مقاله مختص شماست.
هنر؛مسیری برای الهامبخشی و دستیابی به اهداف خیرخواهانه است. تأثیر یک تصویر در برانگیختن احساسات به پای هیچ رسانهای نمیرسد، اما چگونه میتوان از هنر برای الهام بخشی نیکوکاری استفاده کرد؟